USCRAPOWANI- twórcze spotkania

marca 27, 2012

Jest mi niezmiernie miło powitać Was tutaj!

Czy oglądaliście kiedyś program "Ugotowani" na tvn? Polega on na spotykaniu się u siebie czwórki ludzi z jednego miasta, dla których organizuje się kolację, dbając przy tym o pyszne jedzenie, atmosferę, dobrą zabawę.  Za całość zdobywa się punkty -  wystawiane sobie nawzajem- zwycięzca otrzymuje nagrodę. W oparciu o ogólne ramy tego programu chciałabym zapoczątkować projekt USCRAPOWANI, który polega na organizowaniu u siebie wspólnego scrapowania kilku scraperek w wielu miastach i regionach całej Polski!
Tym samym chciałabym zaprosić  wszystkie Scraperki i Scraperów do wzięcia udziału w tym fantastycznym projekcie!! Scrapowanie z kimś to nie tylko możliwość poznania nowych osób, ale także wymiany doświadczeń, pomysłów, tricków, umiejętności. Z resztą - chyba nikogo nie trzeba namawiać do scrapowego szaleństwa??:)

Główne założenie jest takie by spotykać się u siebie wymiennie i wspólnie scrapować. To wszystko umili nam nasz główny sponsor, który objął patronat nad całym projektem- sklep CRAFTFUN!!
Na chwilę obecną trwają rozmowy z innymi sklepami, które mogłyby wziąć udział w projekcie i wesprzeć nasze spotkania możliwością pracy na ich fantastycznych produktach lub też ich zdobycia!



ZASADY
Zgłoszenie do programu Uscrapowani oznacza akceptację poniższych zasad i wywiązanie się z ich założeń.
Uscrapowani opierają się na kilku prostych zasadach, którym przewodniczy ta najważniejsza czyli DOBRZE SIĘ BAWIĆ!

1.zgłoszenia
a) Zgłaszamy chęć udziału pisząc maila na adres uscrapowani@gmail.com w temacie wiadomości podając miasto. Tym samym umieszczony zostanie post na blogu i informacja na facebooku o rozpoczęciu edycji w danym mieście. Tak samo postępujemy gdy chcemy przyłączyć się do grupy w danym mieście.
b) Aby rozpoczęła się dana edycja muszą zebrać się minimum 4 osoby.
c) Gdy już zbierzemy grupę wybieramy u kogo pierwszego organizujemy zabawę. Osoba ta przedstawia scrapowe menu czyli zapowiada co będziemy robić i co należy ze sobą przynieść.

2. Scrapmenu
a) Kiedy już zorganizuje się grupa, każdy uczestnik przesyła do Uscrapowanych menu z listą składników, które może zapewnić sam a które należy przynieść. Uwaga nie ma konieczności udostępniania własnych materiałów na organizowanym u siebie spotkaniu!!!! Wiem jak bardzo nie możemy się rozstać z niektórymi z nich :) W dobrym tonie jest jednak użyczenie własnych narzędzi tj. dziurkaczy, wykrojników, bindownicy, etc.
b) menu może się składać z jednej lub kilku potraw, ważne jednak aby nie obciążało nikogo czasowo i wydolnościowo;) od kartek po notesy i alterowanie
c) każdy przed spotkaniem otrzyma informację co będzie daniem głównym i co powinien sobie przygotować
d) należy zadbać o własne nożyczki, klej, matę do cięcia, oraz rzeczy bez których nie możesz się obejść przy scrapowaniu


3. Spotkania
a) Spotkania odbywają się w dogodnych dla całej grupy terminach, jednak muszą zamknąć się w czasie 50 dni od pierwszego(dla 4 osób)- wiem, że nie zawsze będziemy mieć czas ale chciałabym abyśmy się sprężali ze spotkaniami i nie musieli na nie czekać miesiącami. Datę pierwszego spotkania ustalacie wspólnie, pod koordynacją mailową (w kopii) Uscrapowanych. Podczas spotkań ustalacie datę kolejnych i przesyłacie mailem takową informację.
b) Miejscem spotkań są Wasze mieszkania lub inne nadające się pomieszczenia – to zależy od Was. Ważne aby zapewnić wygodne miejsce do pracy z papierem, czyli np. stół i krzesła. Organizator danego spotkania okazuje oczywiście swoją gościnność poprzez podanie kawki ;)

c) Podczas spotkań organizator jest zobowiązany dokonać opisu i fotorelacji, która zostanie zaprezentowana na blogu uscrapowani.blogspot.com oraz na blogu naszego głównego sponsora -CraftFun i sponsora danej edycji.

4. Spotkania sponsorowane

Nasi drodzy sponsorzy mogą nas wesprzeć w następujące sposoby:
a)przesyłając materiały, na których będziemy pracować podczas spotkań
b)wybierając zwycięzcę całej edycji i nagradzając go. W przypadku tego wariantu, po każdym spotkaniu uczestnicy przesyłają do sponsora krótką notkę w informacjami o tym jak podobało im się spotkanie, czy było odpowiednio zorganizowane, jaka panowała atmosfera, jak spisał się organizator, czy podobało się im menu,  czego się nauczyli – zamykamy to w ocenie punktowej 0-10, gdzie 10 to nota najwyższa, a 0- najniższa.
W zależności od ilości sponsorów oraz ich hojności spotkania będą odbywać się
 w powyższych formach wybranych dla każdej edycji losowo.

c) nasz sponsor główny CraftFUN zawsze nas wspomaga zniżką 15%
 dla uczestników na zakup materiałów potrzebnych do spotkania oraz raz w
 miesiącu organizuje spotkanie sponsorowane- gdzie wylosowana random.org osoba 
otrzyma tekturowe wsparcie na spotkanie (tekturki wybiera Craftfun, po spotkaniu 
należy przesłać zdjęcia prac z wykorzystaniem materiałów sponsora)- a na dodatek- 5% rabatu
 na zakupy w sklepie dla każdego uczestnika, który umieści banerek Craftfun na blogu!!
 
5. Postanowienia ogólne
a) jako pomysłodawczyni i koordynatorka całego projektu Uscrapowani, ja- Ladybug 
nie pobieram z tego tytułu żadnych korzyści majątkowych i innych takich :(  ;)
b) nie ponoszę także odpowiedzialności za nieodpowiedzialność uczestników spotkań, ani za to co się będzie działo w Waszych mieszkaniach ;)
c) zastrzegam sobie pełne prawo do projektu Uscrapowani, nie wyrażam zgody na jego powielanie w jakikolwiek sposób,
d) zastrzegam sobie prawo do zmian regulaminu jeśli okaże się on nieżyciowy w jakichś kwestiach, jak również do dodania nowych punktów czy też ich usunięcia. Będę tym samym wdzięczna za każde wskazówki, porady, zastrzeżenia
e) osoby, które podjęły się zorganizowania spotkania a nie wywiązały się z zobowiązań nie wezmą udziału w kolejnych edycjach

Mam nadzieję, że pomysł ten Wam się podoba i znajdzie się dużo chętnych na wspólne scrapowanie!
A na zachętę zapraszam na candy!
do wygrania są bukiety róż, woreczek kwiatów różnych, papiery, wstążki, ćwieki, elementy tekturowe Craftfun, wykrojnikowe wycinanki, inne przydasie oraz różany notes A6 mojej produkcji :)
Aby wziąć udział w losowaniu należy:
- zapisać się pod postem poprzez wyrażenie szczerej opinii na temat ruszającego projektu Uscrapowani
- zamieścić informację o powstaniu Uscrapowanych i candy w poście na blogu wraz z banerekiem
- podlinkować na pasku bocznym banerek
będzie mi także bardzo miło jeśli dołączycie do grona obserwatorów bloga!
liczę na Was!!

Jednocześnie chciałabym zaprosić wszystkich do otwartej grupy na facebooku gdzie możemy sobie pogadać na luzie o scrapowaniu i nie tylko :)

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do wspólnego scrapowania, spotykania się, poznawania i SCRAPOWANIA!!

Ladybug

You Might Also Like

60 komentarze

  1. Pierwsza, pierwsza!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wyrażam się w samych superlatywach o projekcie i jestem nieziemsko ciekawa z kim będe scrapować w Brzozowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak tak..... ja tez gratuluję. Ale ze mnie gapa!!! ;O0

      Usuń
  2. gratuluję tak znakomitej inicjatywy!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze słyszę o 'ugotowanych',a 'uscrapowanych' jestem cholernie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna inicjatywa... zastanawiam się nad udziałem :)
    I startuję do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, u mnie w pobliżu żadnej skraperki niestety nie ma, ale trzymam za Was wszystkie kciuki! :D
    i zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł tlko szkoda że raczej jestem za młoda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna inicjatywa.
    Będzie nas motywowała do spotkań

    OdpowiedzUsuń
  8. Do ugotowanych to mnie zapraszali, ale do uscrapowanych to ja chętnie sie sama zgłosze :)) świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny jak wam strasznie zazdroszcze bo raczej nie mam szans na takie spotkanie ( chyba że pojawią się dobre duszyszki mieszkające blisko mnie czyli w Finlandii) ale Wam życzę milej zabawy;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie jest to fantastyczny pomysł! Widzę tu szansę dla wszystkich początkujących scraperek (oczywiście siebie tu zaliczam), aby skorzystać z wiedzy doświadczonych koleżanek. Tak, to świetny projekt. Myślę, że się wkrótce zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! :) Trzymam kciuki za powodzenie i z chęcią zgłaszam swój udział w Candy! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pomysłodawczyniom, świetna sprawa z tymi "domowymi" spotkaniami. Rowniez sie zapisze. POWODZENIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, zabawny pomysł!!! oby była fajna mobilizacja! podoba mi się to!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł:) (już kilka razy to mówiłam xD) no i złgaszam się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry pomysł, wymaga organizacji i dużych chęci...Mamy potencjał, który trzeba wykorzystać w dobrym celu ;-) Jestem jak najbardziej ZA i trzymam kciuki za powodzenie tej akcji. Mam nadzieje, że dane nam będzie spotkać się, poznać osobiście i wymienić doświadczeniem i pomysłami. A candy jak to candy, słodkości aż proszą o ustawienie się w kolejce chętnych ! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy projekt, będę przyglądać się jak się rozwija, tym samym zgłaszam swój udział w candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem ciekawa,czy pomysł się przyjmie. Idea mi się podoba i zgłaszam się na candy;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam sie na candy...info na blogu i z niecierpliwością czekam na rozpoczęcie projektu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ejjjj... To jest cudowny pomysł!! Ostatnio narzekałam, że nie mam z kim spotkać się w takim scrapowym gronie i co? I pojawiła się możliwość. Tylko jako, że jestem człek początkujący w scrapowaniu, to się boję kandydaturę swojego miasteczka wrzucić ;p
    I zgłaszam się na candy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł bardzo mi się podoba choć scraperka ze mnie mizerna - może (jeśli powstałaby grupa w moim mieście) zdecyduję się dołączyć - jeszcze nie wiem.
    Będę obserwowała jak się rozwinie projekt :)

    Oczywiście zgłaszam się na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł... no i można się wykazać... jak niescrapowo to kulinarnie :P
    Zapisuję się n candy

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł Uscrapowanych REWELACYJNY! Aż mi żal, że nie mogę się zgłosić, bo niestety moich pojedynczych kartek okolicznościowych do scrapowania zaliczyć nie mogę.. :(
    ale na candy bardzo chętnie się zapisuję :)
    banerek na pasku bocznym, a informacja tutaj http://jdarkhandmade.blogspot.com/2012/03/licznik.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł bardzo ciekawy :D
    Zgłaszam się na candy

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny pomysł ciekawe czy wypali u mnie? a na candy chętnie się zapiszę i faceb. do grona dołączyć chcę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam! Rewelacyjny pomysł - widzę, że jest już dość solidnie przygotowany do realizacji. Będę się uważnie przyglądać :0 aż strach przyznać, że mój stół craftowy mierzy raptem 40x70. Nie towarzyski taki ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi się na początku nie podobał, przyznaję bez bicia :) to może dlatego, że w zasadach jest skojarzenie z telewizją? :) ale potem poczytałam, podumałam i stwierdziłam, że ok! dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł fajny, naprawdę bardzo ciekawy. Jako, że Ibisek jest rozchwytywany to się zapisuje na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się na candy, piękne rzeczy do wygrania...a co do projektu to jest genialny ale ja na razie jestem początkująca więc się nie zgłoszę...muszę się podszkolić jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  29. swietny pomysł ...tylko dlaczego niema nikogo z zachodniopomorskiego? czyzby tu nikt nie scrapował? Nie no znam paru takich...poczekam moze sie ktos zdecyduje zgłosic to ja dołacze na pewno ;)a juz teraz zgłaszam sie na candy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję pomysłu jest świetny :)

    Z ciekawością będę obserwować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł !!!!
    ciekawa jestem czy ktoś się znajdzie w mojej okolicy

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja dopiero rozpoczynam przygodę ze scrapowaniem i dlatego każda inicjatywa wydaje mi się godna uwagi. Uważam, że po dopracowaniu szczegółów, po pierwszych spotkaniach - pomysł się z pewnością upowszechni i przyjmie. Póki co - pozostanę w fazie obserwacji i być może z czasem się włączę aktywnie. Powodzenia życzę temu przedsięwzięciu. Tymczasem przedłużam kolejkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję pomysłu jest świetny z uscrapowanymi :) I ja zgłaszam się na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysl rewelacyjny, juz sie zglosilam, ciekawe jak bedzie na pierwszym Legnickim spotkaniu. Pozdrowienia dla pomyslodawczyni :) Rowniez zglaszam swoj udzial w candy

    OdpowiedzUsuń
  35. super projekt:) i ja się zapisuje do niego i na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się i ja, Uscrapowaną juz jestem:) zaraz piszę posta, na pasku bocznym info jest:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale fajniuchny pomysł :-) Chętnie wzięłabym udział, ale dopiero raczkuję w tej dziedzinie :-/ Tymczasowo organizuję sobie dopiero "sprzęt" i "przydaśki", więc tym razem wezmę tylko (albo aż )udział w Candy... Co nie zmienia faktu, iż Twój pomysł mi się strasznie spodobał i jak tylko się wzbogacę to zgłaszam Kraków :-) Zaczynam Cię również obserwować, bo mi się u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomysł jest bardzo dobry, bo oprócz zabawy, integruje i łączy ze sobą scraperki.
    Info odnośnie idei Uscrapowanych i candy na blogu w poście i na pasku bocznym http://uscrapowani.blogspot.com/2012/03/uscrapowani-tworcze-spotkania.html.

    OdpowiedzUsuń
  39. Teraz trochę czasu brak z a maturką, ale uważam, że to na prawdę świetny pomysł. Myślę, że wcześniej czy później na pewno do Was dołączę, szczególnie, że znam kilka osóbek które mogłyby być tym zainteresowane :) Pozdrawiam serdecznie i dołączam się do candy. Benerek jest i post również: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2012/04/uscrapowani.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomysł jest świetny :) Z ciekawością będę obserwować jego rozwój.

    Zapiosuję się na Candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nareszcie coś nowego! Super pomysł, nie tylko na poszerzenie horyzontów twórczych...;)
    zgłaszam się po cukierasy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się !
    A co do tego pomysłu to świetny ! Czekam na jakieś informacje ze spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomysł świetny!
    Zapisuję się na candy!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też uważam że to rewelacyjny pomysł a ponieważ jeszcze jestem raczkująca w tej technice to na razie nie mam odwagi się zapisać ale ja jakiś czas - któż to wie ??
    Ustawiam się do kolejki bo takiej początkującej jak ja każde przydasie są na wagę złota ;-)
    pozdrawiam info na moim blogu kwiatynatury :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się na candy:)
    Trzymam kciuki za powodzenie projektu !
    Sama bym spróbowała, ale w mojej okolicy chyba nie ma scraperów
    ( ja osobiście nie znam :/ )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Chylę czoła ... świetny pomysł !!!
    Takie twórcze spotkania zawsze mile widziane :) one nas motywują i dają niesamowitego kopa do dalszego tworzenia !
    Na FB, do grupy już dołączyłam !!!
    No i opcji innej nie widzę, jak tylko do kolejki po cukieraski wskoczyć !!! Zatem grzecznie w ogonku się ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)
    Zapraszam: http://beaartdecor.blogspot.com/2012/04/baby-bum.html ... tu info o projekcie USCRAPOWANI
    banerek na pasku bocznym też już widnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję -oczywiście ,że pomysł jest dobry :art-papierologia stoswana i w lokalnym środowisku ?! Czemu nie, przeciez potencjał tkwi i w pani sąsiadce i kimś spotykanym codziennie w tramwaju...Pomyslę nad zorganizowaniem spotkania nadmorskiego: stół mam spory 8 osób może swobodnie przy nim dziłać,papierki się znajdą, no i znam kandydatów na scraperów... Hm..hm...

    pozdrawiam,
    i zapisuję się na candy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomysł super! Twórczy i będzie można poznać nowych ludzi :) Gratuluję ! I ustawia się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialny projekt :) Już przebieram nogami, kto no kto chętny z Wawy :)
    Powodzenia i dzięki za taki cudny pomysł :)
    Na cukiery oczywiście zapisuję się choć jestem na diecie ;P
    (info o candy tu http://novinkowo.blogspot.com/2012/04/slubna-i-dwie-sprawy.html i w pasku bocznym)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  50. Już się cieszę na samą myśl, że powstaje świetny projekt:) Czekam z niecierpliwością na spotkanie w Szczecinie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem:) jestem jedną z uczestniczek projektu i tak się ogromnie cieszę na pierwsze spotkanie :) pomysł wspaniały z tysiąca rożnych powodów - np. poznam inne scraperki z mojej okolicy, na pewno nauczę się czegoś nowego, czy choć by to, ze ja będę mogła podzielić się z innymi moimi doświadczeniami :) jestem BARDZO na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny pomysł! Jestem już po pierwszym spotkaniu i było cudnie!!! Mino różnych obaw "jak to będzie" zaryzykowałam i zapisałam się do tej zabawy - i to było bardzo dobre posunięcie :) Brawo dla pomysłodawczyń!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. pomysł rewelacja :) jestem właśnie przed ostatnim spotkaniem, które jest u mnie i już nie mogę się doczekać :):):) gratuluję pomysłu !!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Pomysł dobry , ale znam tylko 1 osobę w mojej miejscowości, która się tym zajmuje. W większych miastach będzie się to pewnie zdecydowanie lepiej rozwijać. Powodzenia.
    A w candy chętnie wezmę udział....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. O matko jedynko... o mały włos bym przegapiła!!!
    Ale już nadrabiam, już.. :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Inicjatywa super! I odzew pokazuje jak bardzo potrzebna :) Gratuluję pomysłu, chęci i zapału!
    http://ryzmydloipowidlo.blogspot.com/2012/04/uscrapowane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, tylko ja nie umiem banerka na pasku bocznym... wiec jest w poście...

      Usuń
  57. Wyruszam za chwilę na pierwsze kłodzkie spotkanie! To dobra okazja, żeby się też do candy zapisać :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook