zamknięcie

kwietnia 08, 2013

witajcie
Bardzo dziekuję wszystkim uczestnikom, twórcom i sponsorom za wzięcie udziału w Uscrapowanych.
Jednak z racji braku czasu na pilnowanie tego interesu muszę zwinąć majdan. Chciałam, aby całemu projektowi przyświecała idea świetnej, wspólnej zabawy - niestety wiele osób bardziej nakręciło się na sponsorowane spotkania a nie na scrapowanie :( Nie chcąc słuchać przykrych komentarzy i ukrywać się na zlotach przed tymi, którym nie mam czasu odpisać na maile postanowiłam zamknąć tymczasowo projekt.

Nie ukrywam, że gdy nabiorę sił, chęci, motywacji i energii powrócę tu, ale już z nowym, jasnym regulaminem i bez ciśnień na uszczęśliwienie świata. I z większą dyscypliną w kwestii odpisywania na maile ;)

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM!
Ladybug

You Might Also Like

3 komentarze

  1. To znaczy, że nasza, częstochowska edycja była ostatnia? Szkoda, bo to fajna idea. Jeszcze raz dziękuję za zorganizowanie zabawy, serdecznie pozdrawiam,
    Agata/origata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda bo ciągle czekam na info, kiedy odbędzie się spotkanie w mojej okolicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po roku od początku zabawy nadal mam miłe wspomnienia ze spotkań Uscrapowanych. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook