zamknięcie

kwietnia 08, 2013

witajcie
Bardzo dziekuję wszystkim uczestnikom, twórcom i sponsorom za wzięcie udziału w Uscrapowanych.
Jednak z racji braku czasu na pilnowanie tego interesu muszę zwinąć majdan. Chciałam, aby całemu projektowi przyświecała idea świetnej, wspólnej zabawy - niestety wiele osób bardziej nakręciło się na sponsorowane spotkania a nie na scrapowanie :( Nie chcąc słuchać przykrych komentarzy i ukrywać się na zlotach przed tymi, którym nie mam czasu odpisać na maile postanowiłam zamknąć tymczasowo projekt.

Nie ukrywam, że gdy nabiorę sił, chęci, motywacji i energii powrócę tu, ale już z nowym, jasnym regulaminem i bez ciśnień na uszczęśliwienie świata. I z większą dyscypliną w kwestii odpisywania na maile ;)

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM!
Ladybug

You Might Also Like

4 komentarze

  1. To znaczy, że nasza, częstochowska edycja była ostatnia? Szkoda, bo to fajna idea. Jeszcze raz dziękuję za zorganizowanie zabawy, serdecznie pozdrawiam,
    Agata/origata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda bo ciągle czekam na info, kiedy odbędzie się spotkanie w mojej okolicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po roku od początku zabawy nadal mam miłe wspomnienia ze spotkań Uscrapowanych. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey great, this has been an awesome help to me, I have had some really strange annoyances in my personal life recently and it is funny how certain things can really pick you back up or make you look differently on the horrible things and get working on the other things in life. Anyway thank you a lot.
    Cardsharing Server

    OdpowiedzUsuń

scrapnij słowo!

Popular Posts