Kraków scrapuje po raz trzeci :)

lipca 03, 2012

Serdecznie wszystkich witam!
Mam przyjemność zaprezentować fotorelację z trzeciego spotkania 
krakowskiej grupy zapalonych scraperek :)

Organizatorką spotkania pod tytułem "Skarby" byłam ja AnnGoth, a współuczestniczkami w tworzeniu scrap-skarbów były Shiart oraz Alicja. Z przyczyn nie zależnych nie mogły z nami być Carrot oraz Chwilka.

Sponsorem naszego spotkania był:

Poszukiwaczki skarbów, czyli my, miałyśmy spory problem z zakończeniem przeglądania cudeniek,
które każda z nas przyniosła.
Dodatkowym elementem sprzyjającym radosnej wymianie myśli były przepyszne ciasteczka lawendowe upieczone przez Shiart :)
Ale w końcu zabrałyśmy się do roboty.




Pomoce naukowe też były:

Postanowiłyśmy rozpocząć od przygotowania pudełeczek na nasze skarby i oto efekty:
Pudełeczko Ali i moje

Pudełeczko Shiart, już pełne skarbów:

Wizja skarbów wprawiła nas w marzycielski nastrój, czego wyrazem były tagi:
Alicji i Shiart

mój 

Na zakończenie zrobiłyśmy piękne ramki na podobizny naszych milusińskich:
Alicji

Shiart 

AnnGoth 

I tym sposobem, zupełnie niepostrzeżenie, minęło nam kilka godzin na scrapowaniu w miłym towarzystwie, za co wszystkim, którzy przyczynili się do tego serdecznie dziękuję :)
AnnGoth

You Might Also Like

0 komentarze

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook