Cieszyńska Edycja Uscrapowanych - spotkanie czwarte

kwietnia 26, 2012

Z przykrością muszę zawiadomić, iż wczoraj czyli 25 kwietnia zakończyła się pierwsza edycja Uscrapowanych w Cieszynie. Ostatnie spotkanie odbyło się u mnie czyli moni a moimi gośćmi była Asica.p, Dorcia oraz Inusia :). Bardzo bałam się, że może braknąć nam czasu jednak okazało się, że my bardzo zdolne dziewczyny jesteśmy i dałyśmy radę :) oto mała zajawka tego co się u mnie działo :) Zapraszam na fotorelację :)



Nasze małe skarby bardzo nam "pomagały"



Asia jak zwykle wylądowała na podłodze



Rozkręcałyśmy się przy przystawce jaką były magnesy ... i oto one

Asica.P


Inusia


Dorcia


ja


Daniem głównym był mini albumik - meander book

Asica.p


Inusia


Dorcia


ja



na koniec prezentuje deser czyli scrapuszko

Asica.p


Inusia



Dorcia


ja


Te piękne prace mogły powstać dzięki naszym sponsorom, którym bardzo dziękujemy :)





Była kawa, ciacha i świetna zabawa :) dziewczyny wielkie dzięki za te kilka spotkań, mam nadzieje, że to kiedyś powtórzymy :) Cieszę się, że mogłam was poznać :):):)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ja też się cieszę :) Było meeeeeeeeeeeeeeega!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super było a kawa...poezja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla tej kawy i tej atmosfery jestem gotowa iść na piechotę:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. no to zapraszam na kawę :):) robię też dobre cappuccino i late machiato

    OdpowiedzUsuń
  5. no czemu nie mówiłaś....
    aaaaaa lattte nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, zazdroszczę Wam. Spotkania były fantastyczne. Wy jesteście super, więc jak mogło być inaczej? :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe jesteście :D:D:D Szczególnie podoba mi się zastawienie stołu :D:D:D Jak widać Matki Polki dały radę :D Pozdrawiam ... na razie oddana Oseskowi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gonicie kobiety ale szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook

Archiwum bloga