ogłoszenia parafajne

kwietnia 04, 2012

Dziewczyny!
takie porządkowe tematy jak to przed świętami :D

Nie biorę pod uwagę zgłoszeń znajdujących się w komentarzach lub na forum fb, ponieważ niektóre komentarze są później usuwane. I tak 3 osoby pewne, że mają grupę - nie mają jej.
Zgłoszenia przesyłamy mailem w temacie wpisując tylko nazwę miasta :)
Liczy się kolejność zgłoszeń, czyli kto pierwszy ten lepszy :p

uwaga! Odpisuję na każdego maila zgłoszeniowego - więc jeśli nie dostał ktoś odpowiedzi to znaczy, że do mnie nie dotarła wiadomość - odpisuję codziennie, co kilka godzin, więc nie czekajcie jak coś tylko odbijcie mi maila ponownie. Coś mi wcina gmail, nawet w spamie nie mam nic.

A teraz podsumowanie trójek
KOSZALIN 3
TRÓJMIASTO 3
RYBNIK 3

i miła niespodzianka dla Trójmiasta : Karmelerio poinformowała mnie o możliwości organizacji spotkań w Ośrodku w Gdyni - wszelkie zapytania proszę kierować na uscrapowani@gmail.com 

You Might Also Like

0 komentarze

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook

Archiwum bloga