Poznańska II grupa Uscrapowanych- spotkanie trzecie

sierpnia 12, 2012

Czas wakacji nie sprzyja kronikarzom. Mam jednak nadzieję, że wszyscy, którzy tu zazwyczaj zaglądają jako stronę główną odpalają Przydasiowy bazarek, dzięki czemu tutaj nie docierają a więc nie zauważą poślizgu:)
Poznańska II grupa Uscrapowanych spotkała się po raz trzeci już 14.07 czyli prawie miesiąc temu! Tym razem według mojego recyklingowego menu w gościnnych progach Kreatywnie. Ogromny stół sprzyjał twórczej pracy :) Czy wy też tak macie?





Oczywiście nie o stół pytam (bo tego ogromnie zazdroszczę :) tylko o tą odwrotność uporządkowania.
Ale oczywiście wszystko pod ręką, świetnie się w tym odnajdywałyśmy. No może tylko moje nity, zwane dla zmyłki ćwiekami tak się doskonale wkomponowały w krajobraz, że znalazły się dopiero gdy wszystko sprzątnęłyśmy.
Menu przewidywało trzy recyklingowe prace. Miałam ambicję nie skorzystać w tym dniu z niczego oryginalnie dedykowanego do scrapów.
Na początek był szybki kolaż według przepisu #9 w Słoiku na myśli. Dziewczyny stanęły na wysokości zadania chociaż obie twierdziły, że kolaż to nie do końca ich klimaty (no może nie dosłownie ale mniej więcej tak należy to interpretować:) ).
Nie było z nami Agaty więc pracowałyśmy we trójkę.


W kolejności prace Asi, Magdy i moja.
Następnie był album recyklingowy, który okazał się tak sycącym daniem, że na deser nie starczyło nam już czasu. Może to i dobrze bo lepszy niedosyt, który podsyca oczekiwanie na następne spotkanie niż nadmiar i ociężałość. Muszę przyznać, że dziewczyny zaskoczyły mnie efektem końcowym. Albumy według przepisu Katriny wyszły super, co widać na zdjęciach. Kolejność jak wyżej: Asia i Magda.


Ja się leniłam i wymodziłam tylko jedną stronę do mojego albumu upamiętniającego tę edycję.
Ze względu na okres wakacyjny spotkać przyjdzie nam się za trzy tygodnie. I będzie to niestety już ostatnie spotkanie w ramach tego programu. Ale czy na pewno ostatnie w tym gronie? :)

You Might Also Like

0 komentarze

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook