II spotkanie szczecińskiej ekipy uscrapowanych...

maja 28, 2012

..już za nami. W sobotę 26 maja spotkałyśmy się po raz drugi. Tym razem pracowałyśmy w mniejszym składzie, bo bez Edyty (Luny).
Za to Aga,
Edyta (w głębi),
i ja jako gospodarz spotkania (Monika),
krótko po 10-tej byłyśmy gotowe do twórczego działania.
Jednym słowem zapału do pracy nam nie brakowało:)
Było śmiesznie,
smacznie,

kreatywnie,
i przede wszystkim pracowicie.
Nasze dzieła tworzyłyśmy w dość nietypowym miejscu.
Do dyspozycji miałyśmy salę konferencyjną udostępnioną nam
za co dziękujemy.
Kolejny raz w pracach wykorzystałyśmy tekturki od naszego sponsora CraftFun.
i świetnie się przy tym bawiłyśmy.
Miałyśmy sporo miejsca na wszystkie akcesoria nam niezbędne, ale też sporo pracy.
Tematem przewodnim był patchwork w scrapbookingu:)
Tym razem naszym wyzwaniem były:
- jako przystawka - personalizowane karty do torebek na słodkości,
- danie główne - wybuchające pudełko:
- Alicji
- moje
- Żanety
- Agnieszki,
- i Edyty
- oraz na deser - zawieszka na drzwi (na zdjęciu z pozostałymi pracami):
- Alicji
- moja
-Żanety
- Agnieszki
- i Edyty
Nie sądziłam, że nasze spotkanie będzie trwało tak długo, ale wytrwałyśmy i skończyłyśmy wszystko co było przez nas zaplanowane.
Jesteśmy bardzo zadowolone, bogatsze o nowe umiejętności i żądne kolejnych kreatywnych wyzwań.
Czekamy na więcej!
A to już niebawem, bo 9 czerwca spotkanie poprowadzi Alicja.
Do zobaczenia dziewczyny:))))   
Mam nadzieję, że się Wam podobało:)
PS. Dzięki dziewczyny za zdjęcia, w szczególności Adze za ich większość:)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetna relacja, dziewczyny!
    P.S. Najlepsza jest ta szubienica nad stołem :)
    Czyżby w tej sali konferencyjnej - często zdarzały sie depresje??? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi..hi...ale nas podsumowałaś...żartuję:-)). Ja tam nie wiem, sala działała na mnie bardzo antydepresyjnie:-)) Było świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam jakieś kable, ale tą szubienicę dopiero jak zwróciłaś na nią uwagę ;) Zabawa była przednia ;) Już się nie mogę doczekać kolejnego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook

Archiwum bloga