Uscrapowani Łódź

maja 11, 2012

w miniony wtorek odbyło sie drugie spotkanie naszej łódzkiej grupy uscrapowanych



Tym razem pomysłodawczynią i "gospodarzem" spotkania byłam ja, a bawiłyśmy się jak poprzednio z Ewą , Kasią i Beatką


scrapmiejscówką była jak poprzednio


Menu spotkania chyba nie zdziwi nikogo, kto mnie zna ;) - kolorystyka pudrowa-schabby i bezwarunkowo embossing na gorąco :)

PUDROWY BUDUAR

1. przystawka - pudrowa ( w kolorach ) zakładka narożna
2. danie główne - w krainie embossingu ( pudrowo w materiałach ;) ) - kobiecy notes
3. deser - Tiramisu - II warstwa - czyli kontynuujemy pamiątkowy mini-albumik ze spotkań.




tradycyjnie ropoczęłyśmy słodkim co-nieco - tym razem drożdżowe bułeczki z rabarbarem :)







część warsztatu:




przystawka - nożyczki poszły w ruch ;)




zakładki w komplecie ( jak widać przyświecało nam piękne słoneczko :) Zakłądki choć o różnych kształtach NAPRAWDĘ są narożne ;)


Czas na danie główne, Bea walczy z nagrzewnicą, a w tle Kasia z puderem ;) W ruch poszły też bloczki, tusze i gąbeczki ;) Mam nadzieję, ze samodzielne tworzenie tła spodobało się choć trochę ( a te jęki to tylko udawane były ;) )


notesy w trakcie tworzenia - dziewczyny poradziły sobie koncertowo :



i nasz stół ( właściwie dwa stoły ) na zakończenie twórczego szaleństwa:



z bułeczek pozostało wspomnienie:



a nas do końca nie opuszczały dobre humory:




na koniec prace w pełnej krasie:

Ewa - tag widoczny na notesie wycięty wykrojnikiem zakupionym u naszego sponsora Scrapuj.pl


Bea:



Kasia:





i na końcu ja:



Nasi sponsorzy:


Dziękuję Wam za to szalone spotkanie ( znowu nie miałam czasu zjeść ! ) i wyczekuję na kolejne :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fantastyczna relacja! I pomysł z samodzielnym stworzeniem rewelacyjny - Wasze prace są cudne! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te zakładki :):) cała reszta również Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook

Archiwum bloga