Uscrapowani Kłodzko (i okolice)_ 3

maja 28, 2012

W ubiegłym tygodniu odbyło się trzecie spotkanie Uscrapowanych z Kłodzka i okolic.
Udział wzięły: Ania, Monika, Martyna i ZUzanna.

Naszym sponsorem, który okazuje się być najlepszy i bezkonkurencyjny, jest:
http://theminiart.pl/
>> KLIK<<

Tym razem dostałyśmy takie oto materiały:

 Po przywitaniach, dotykaniach i krótkim szkoleniu z Big Shota, zajęłyśmy się naszym menu.
Temat: Radość.
A na pierwszy rzut poszedł radosny magnes trinchies:
Góra od lewej: Ania, Zu, Dół: Monika, Martyna

 Punkt drugi- danie główne, czyli scrap według mapki:
Zu, Martyna; Ania, Monika
Mapki nasze, które zostały wcześniej wylosowane, wyglądały tak:


W międzyczasie powstało trochę twórczego bałaganu...
 (Nie wiem, jak to się stało, że na tym zdjęciu nie ma żadnej z Was!!!! ;) )

Kleimy, kleimy...

 Martyna... Tylko spokój... :D

No i punkt trzeci, składaczki.
Powstały dwie różne formy:
Koszule Martyny i Ani, a kwadraciki mój i Moniki.

Z materiałów sponsorskich powstały pamiątkowe zakładki:


Nie wiem, jak dziewczyny, ale ja zdecydowania czułam niedosyt po tym spotkaniu...
I miałam ochotę na dalsze klejenie :)

Bardzo dziękujemy SPONSOROWI, dziękuję dziewczynom za spotkanie, 
a Czytaczom za wytrwałość :D


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jaka szkoda, że przed nami już tylko jedno spotkanie :(

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne spotkanie i super prace dziewczyny. Nie żałujcie że to już trzecie spotkanie było - ja ciągle mam grupę tylko 2-osobową i nie mamy możliwości na więcej ;(((
    Dziękujemy za relację. Jesteście fantastyczne z tymi muffinkami, ciastami, szarlotkami. Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) fajne spotkanko!
    Widzę, że moje piki w ciacha się już na stałe w uscrapowanych przyjęły ;)

    OdpowiedzUsuń

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook

Archiwum bloga