Uscrapowane po raz czwarty :P

czerwca 10, 2012



W piątek (8 czerwca 2012) odbyło się czwarte (i niestety ostatnie) spotkanie kłodzkiej grupy Uscrapowanych. Tym razem to właśnie ja byłam jego gospodynią i właśnie to spotkanie zainaugurowało moją nową pracownię :)

 
 
 

Rozpoczęłyśmy od zakładki z cytatem muzycznym:

 
 

Daniem głównym była budka dla ptaszków - oj, ciężko było ją skleić :P

 
  
Ale efekt okazał się zadowalający :)

 
  
Na koniec wykonałyśmy kartkę do scrapwędrownika :)

 
  
Niestety, w spotkaniu nie mogła uczestniczyć Zuzanna (ważny i niespodziewany wyjazd) - obiecałyśmy sobie jednak, że jeszcze się spotkamy na wspólnym scrapowaniu :)
Dzielnie za to zastępował ją Arek - najmłodszy uczestnik naszego spotkania - który w czasie naszych zmagań, wykonał swój własny album ze zdjęciami:

 
 

W przerwach pracy posilałyśmy się sałatką oraz ciasteczkami z makiem :)

 

Od naszego wspaniałego sponsora - http://theminiart.pl/ - dostałyśmy tym razem wspaniałe elementy z beermat (jak się dowiedziałam przed chwilą :) - jest to "matowy, niepowlekany karton dwustronnie bielony, wyprodukowany z mas mechanicznych") - doskonale wpasowały się one zarówno w temat muzyczny, jak i "ptaszkowy":

 

 

Dzię-ku-je-my!

A to już cała dzielna ekipa, biorąca udział w piątkowym spotkaniu:

 
 

Mam nadzieję, że to czwarte spotkanie, nie będzie naszym ostatnim :)

A więcej zdjęć można zobaczyć w albumie:





You Might Also Like

1 komentarze

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook