Rybnik - po raz ostatni:)

czerwca 12, 2012

W sobotę, 9 czerwca miałam  przyjemność organizować czwarte ( niestety ostatnie:( ) spotkanie grupy "Rybnik i okolice";)

Menu ustaliłam ja - AXDESIGN, a wyglądało nastepująco:
1. przystawka - kwiatki własnej roboty
2. danie główne- mini album
3. a na deser - alertowanie użytkowego przedmiotu...
Jak zwykle rozpoczęłyśmy od słodkości i pogaduch, ale szybko przeszłyśmy do skręcania i klejenia kwiatków:)


  Potem przyszedł czas na mini albumik, skupiłyśmy się przede wszystkim na okładkach ( za mało czasu):)



A na koniec zabrałyśmy się za alertowanie; Dorota wykorzystała pudełko po serku, Viola rolkę po papierze a ja pudełko po portfelu:)





Niestety na spotkanie nie mogła dotrzeć Iwona ( z powodu choroby dziecka), mimo wszystko przygotowała swoje prace:

I na koniec kilka zdjątek z naszej sesji:)


 

od lewej ja, Viol i aa_dorota

Bardzo serdecznie chciałam podziękować za możliwość wzięcia udziału w tym projekcie i mam nadzieję na kolejne twórcze spotkania!
pozdrawiam i dziękuję za uwagę:)
anita


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajna relacja. Cudne spotkanie. Czekamy na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie było!
    Szkoda, że się skończyło!
    Relacja super!

    P.S. A ja jak zwykle na kolanach

    OdpowiedzUsuń

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook