Czwarte i ostatnie spotkanie w Łodzi

czerwca 06, 2012


W sobotę 2 -go czerwca w łódzkim Uroczysku

 odbyło się nasze czwarte i zarazem ostatnie spotkanie.

Tym razem było nieco kameralnie  bez dopingu innych twórczych dusz, bo to była sobota, a nie wtorek :)))
 Nie mniej jednak spotkanie trzeba zaliczyć do bardzo udanych.

Menu ustaliłam ja - Pasja Kati , a znalazły się w nim Motyle
przystawka  - ATC z motylem
danie główne - kartka  Pop up slider z motylem, oczywiście
deserek- kolejne karty naszego albumiku ze spotkań w którym musiało swoje miejsce zagrzać  ATC z przystawki :)

Zaczęłyśmy od  rozpakowania naszych obszernych, po brzegi wypełnionych toreb i konsumcji  a'la tiramisu 
Dlaczego tiramisu, a no dlatego, że każde nasze spotkanie nawiązywało do jednej z warstw tego pysznego deseru. Moje spotkanie było ostatnim, więc tiramisu musiało być w całej okazałości :)




Po posiłku przystąpiłyśmy do pracy
My czyli:
( od lewej)



Tak powstawały ATC




Tak karteczki.
Tu nie było łatwo, bo tylko ja wiedziałam co gdzie skleić, by kartka była slider hehe
Ale dziewczyny są mega zdolne i szybko pojęły o co w tym wszystkim chodzi. 
Pomogły wcześniej przygotowane przeze mnie schematy i filmiki z you tube ( nie moje) :)

Ewuni

moja


Cudownie delikatna Pop up Slider Kamilki

i Beatki

Potem był już tylko chaos 

a z tego chaosu wyłoniły się albumy
Tu tylko mój, bo fotki wyszły brzydko. Jak dziewczyny podeślą mi swoje to dorzucę resztę.

To wszystko...
Dziękuję za uwagę w imieniu całej ekipy Uscrapowani Łódź.
To była wspaniała przygoda  i długo będziemy te spotkania wspominać.
Pozdrawiamy
Kaśka, Ewa, Kamila i Beata. 

Sponsorami naszych scrapowych spotkań były sklepy Scrapuj.pl i Craft fun









You Might Also Like

1 komentarze

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook