Kraków Scrapuje poraz drugi

czerwca 13, 2012

Witam wszystkich serdecznie!!
Z radością pragnę donieść, iż odbyło się długo wyczekiwane, drugie spotkanie grupy krakowskiej :) Organizatorem spotkania byłam ja - Alcia, a w spotkaniu udział wzięła: Shiart oraz AnnGoth. Niestety z przyczyn nie zależnych od nas zabrakło: Carrot oraz Chwilki.

Naszym sponsorem był:

Po krótkiej pogawędce zabrałyśmy się ochoczo do pracy :) Na przystawkę poszło skrapuszko:
- z motywem korony - praca AnnGoth
- z motywem łódki - praca moja - Ali
- z niebieską perełką - praca Shiart

Dalej było danie główne :) Zmagałyśmy się z kartką typu swing. Moja osoba wydrukowała szablon z internetu i po mierzeniu i cięciu, a na koniec twórczym zapale w ozdabianiu powstały oto takie prace:
- praca z parą młodą - to moja praca - czyli Ali
- praca z cytatem - to praca Shiart
- praca z owocami - praca AnnGoth

I na koniec to co łasuchy lubią najbardziej - deser - czyli zakładka do książki:
 - licząc od lewej strony - prace:
AnnGoth, moja - Ali, i Shiart.

A tak pracowałyśmy:

Uwierzcie mi na słowo - nasz fotograf też pracował ;)

Było bardzo miło i twórczo :)
Zapomniałam też dodać iż było też małe co nieco, a szczególnie miło wspominam - maślane precelki :D i tu szczególne podziękowania dla AnnGoth, że je ze sobą przywiozła - smakowały wszystkim a chyba najbardziej mojemu synkowi, który po zjedzeniu swojej części zapytał: "Mamo, kiedy przyjedzie jeszcze ta ciocia i przywiezie mi te ciasteczka" :))))

I już zupełnie na koniec, zdjęcie prac Chwilki, która łączyła się z nami duchowo i scrapowała w domu:



You Might Also Like

0 komentarze

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook