Warszawa uscrapowana - edycja pierwsza.

czerwca 20, 2012

Mam ogromną przyjemność zakomunikować i pochwalić się spotkaniem z warszawskimi uscrapowanymi dziewczynami. Z przyczyn wirusowo-chorobych nie mogła z Nami scrapować Novinka.Ale siła wyższa,nie mogłyśmy dłużej odkładać spotkań. I tak oto w poniedziałek 11 czerwca miało miejsce pierwsze spotkanie,łączone,dwa menu w jeden dzień.

Organizatorem spotkania byłam Ja-ajec-Agnieszka i moje skromne menu to dla Fejferka-Agnieszki i -Reni- była bułka z masłem.Oraz współorganizatorką Aga W - zwana dalej Fejferek.

Wspólne pogaduszki i skrapowanie zaowocowało na przystawkę, pudełkiem piramidką

Dziewczyny przy pracy.

 a to już końcowy efekt

i tak w kolejności: Fejferek                                                  -Renia-
 

i Ja 


Na danie główne posłużyła nam tabliczka czekolady Wedel,do której robiłyśmy opakowanie




i tak od góry praca Reni,od lewej moja i po prawej Fejferka



a na deser powstały lody na patyku



i tak od lewej Fejferek, środek ajec, prawa -Renia-


Spotkałyśmy się w warszawskim Scrapstudio przy ul. Felińskiego 15

a Naszym sponsorem był sklep Na Strychu


i Craft Fun

Kolejna relacja wkrótce.

Zapraszam

You Might Also Like

0 komentarze

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook