Warszawa po raz drugi

czerwca 27, 2012

Dziś kolej na relację z drugiego warszawskiego spotkania, na którym gospodynią byłam ja- Fejferek,  Aga J. znana jako Ajec oraz Renia - taki ewenement ;)

Jako przystawkę zaproponowałam stworzenie zakładki do książki, z czym dziewczyny poradziły sobie śpiewająco! Chwilka zastanowienia...

 i zaraz mamy gotowe zakładki! Patrząc od przodu widzimy zakładki Reni, Agi J. i moją.

Daniem głównym był przyborniczek, który każda z nas ozdobiła według własnego gustu. Renia podeszła do zadania jak na inżyniera przystało, podczas gdy ja i Ajec cięłyśmy na żywca ;)

Od lewej niebiesko-turkusowy przybornik Ajec, zielony mój i bordowo-różowy Reni.


Na deser zaproponowałam zrobienie magnesu na lodówkę z użyciem ścinków. Po lewej Renia, z tyłu ja, a z przodu Aga J.

Spotkałyśmy się w warszawskim Scrapstudio przy ul. Felińskiego 15

a Naszym sponsorem był sklep Na Strychu

i Craft Fun

 
Ostatnia relacja już wkrótce.

You Might Also Like

0 komentarze

scrapnij słowo!

Popular Posts

Like us on Facebook